Etrian Odyssey Origins Collection
Explore the rich beginnings of this RPG franchise with remasters of three timeless adventures that inspire players to go on a journey of discovery, mapping deep dungeons, and building customized parties for exploring and engaging in tactical combat. Play as the leader of a guild of adventurers, searching for rare treasures and secrets within the depths of a vast, sprawling labyrinth. Traverse and draw a map of the environment while encountering enemies large and small in turn-based combat, then return to town to rest, sell materials for better equipment, and manage your party, selecting from a collection of heroes to build the right team for the job.