Eufloria HD
Engage in space exploration, conquest, plant growth and bio mechanical evolution. Conquer asteroids in deep space and use their resources to grow and nurture semi-organic plants and creatures to do your bidding. Plan your strategy against AI opponents that all vie for the same resources and offer fierce opposition.
Eufloria is easy to learn, and enjoyable to master. It’s a game for everyone. Try it now!