SOULFLAME MECHANIC
Wield your Soulflame, unleash extraordinary powers, and dive into the touching story of two kindred spirits. Guide the child-like soul Ki on a journey through the beautiful and haunting Afterlife in this unique 2D puzzle platformer.
Slow down time, take aim, and unleash the mysterious power hidden within every crystal you encounter with the unique Soulflame mechanic. Hit multiple crystals at once and experiment with how their energies combine.
Gorgeous environmental backdrops paired with beautifully hand-drawn illustrations bring Ki and Evergate’s environments to life.