'Everybody, Hearts!' is a Nintendo Switch exclusive card game that is now available to download. Experience playing the AI via SINGLEPLAYER mode, have a maximum of 5 players in the online MULTIPLAYER mode, or enjoy LOCAL NETWORK PLAY, accomodating up to 4 players.
OPTIONS allow changes to 8 game settings, including Card Passing, Breaking Hearts, or the elusive "Shooting The Moon". Whether by yourself, with friends or online, you may now enjoy Hearts! to your hearts content!