Evil Inside
After the death of his mother and the arrest of his father for it, our protagonist Mark tries to contact her through the Spiritual board, which explodes mysteriously and causes Mark to fade away. That's where it all began: a series of paranormal events will torment him while he tries to gather the fragments of the Spiritual board and thus, find what is really happening.
The player will embody Mark, a teenager in charge of his little brother, because he has just suffered the loss of his mother and has his father in prison for it. Reveal the visions and fears that torment Mark. Although only he was knowledgeable about them... or someone else?
The objective is to gather the fragments of the Spiritual board, found around the house, to be able to contact Rose, her mother, and discover the truth.
The whole argument of Evil Inside happens in a mysterious house ... or almost everything. Explore Mark's house that is constantly changing. Slowly the atmosphere will change. Nothing is what it seems. Beat your fears. Face terror and truth. But above all... enjoy a real horror experience.