Explosive Jake
Explosive Jake - classic arcade game. Not only humans afraid of dark and deep dungeons. Our hero - a little skeleton with unhealthy crave of explosions, which trying to escape from dangerous castle dungeons. Help him to avoid enemies and explode the way out.