Extreme Car Driver
Drive 15 Awesome Cars & Trucks through tricky raised road courses, packed full of narrow ramps, bridges, slaloms, see-saws, tunnels and jumps! This is no ordinary “driving game”. It’s the ULTIMATE Precision Driving Simulator Experience!
Drive loads of cool cars including Sports & Custom Cars, 4x4’s, Limos, Trucks and a Tour Bus. Each vehicle will test your precision driving skills to the limit on these challenging courses. Can you find YOUR limit without falling off the track?