FATAL TWELVE
Watch the thrilling story unfold as twelve unique characters, gathered by the Goddess of Destiny, compete against each other for a chance to undo their untimely demise.
The original dev team has prepared a whole array of events and CGs exclusively for the console edition. On top of that, some of the existing visuals have been remastered to make this gripping tale all the more compelling!
One day, Shishimai Rinka dies in an explosion—yet she finds herself continuing to live her ordinary life as if nothing had happened at all. That is, until a few days later, when she encounters the Goddess Parca in the dream world.