FLYING GIRL STRIKER
Flying Girl Striker is a super exhilarating 3D shooting game where you shoot enemies with dynamic camera work and effects.
The exhilaration of destroying the enemies with the homing laser one after another, not letting them escape!
Progress through stages featuring dynamic camera work and effects, as tough enemy characters appear one after another.