FOX n FORESTS
FOX n FORESTS is a 2D action platformer with RPG and puzzle elements inspired by the glorious days of 16-bit! Switch between various seasons on the fly, shoot and slash with your magic melee crossbow and snatch loot to unveil the mystery of the fifth season. A thrilling pixel art fable with rewarding super secrets, screen filling bosses and thriving exploration. This is 16-bit how you remember it!