+ An action and narrative-driven on-rails adventure with a classic 90’s shooter flair.
In this mind-blowing journey through retrowave aesthetic environments and synthwave music you will shoot your way through the simulations (or not?) of the units and minions of the evil Skal Empire.
+ An action and narrative-driven on-rails adventure with a classic 90’s shooter flair.