Fabledom
Fabledom offers an accessible and intuitive way of playing City builders, no excel sheets nor optimization is required to build yourself a kingdom.
Find the promised land, settle, and flourish! You will need every resource available to you to expand and thrive. Build and shape a city worthy of your future citizens!
Romance will strongly shape the way you play and enjoy the game. Fabledom’s focus on love and candor will provide fresh city building mechanics.
Build your economy, exchange rare resources to grow and evolve. Fabledom offers numerous ways to interact with other kingdoms. How you will handle diplomacy will shape your progress.