Take control of two walker robots as you tackle 30 decks that include engineering, labortories and high security sectors. The robots cannot be operated at the same time so you have to alternate between them, figuring out how to use them as a team to make it through each deck. Switch between the walkers at any time and make use of switches, lifts, bombs, energy beams and teleports as you aim to restore power, reactivate the life support and solve the mystery of the collision. An unknown voice on the other end of the terminal is your only guide.