When an old friend requests Mia’s help restoring an old cathedral, she packs her bags for the seaside town of Porto Nacosti, Italy!
But she soon finds trouble in paradise - a crypt below the church holds a long-lost secret that a powerful family is desperate to keep.
Search through visually dazzling hidden-object scenes, restore art pieces in need of love, and reveal what history forgot in Faircroft's Antiques: The Forbidden Crypt!