Fairy Tale Puzzles ~Magic Objects~
Fairy Tale Puzzles ~Magic Objects~ is a simple puzzle game with adorable and fascinating objects from the world of fairy tales such as Aladdin, Snow White, Cinderella and Alice in Wonderland! The game is simple but deep, relaxing and enjoyable.