Fall Gummies
Fall Gummies is a relaxing, colorful 3D puzzle game. The story takes place in a fantastic world of happy jellies. Unfortunately one day a huge meteorite hit the planet pushing it towards the black hole. It sucked all the emotions out of the planet and then collapsed. Help our little friends to regain their happiness by collecting the magical essence through the labyrinth!