Fall of Light: Darkest Edition
Fall of Light is a story-driven action RPG set within a world consumed by darkness. You are Nyx, an old warrior who has embarked on a dangerous journey with his daughter, Aether, an ‘indigo child’ who radiates luminescence. Only together will they be strong enough to complete their quest: reach the last place on Earth still touched by sunlight.