Family Tree
“Don’t stay up too late, kids” said Mr Fruits to his babies one evening as he went to bed. But they were so busy glued to their screens they completely ignored him.
All of a sudden the Evil Skull Pedro appeared, and with a mischievous cackle, he sucked all the Fruits family kids into a portal, turned them into actual fruit and then scattered them throughout all the trees in the forest!
Family Tree is a pinball platform game where you'll be aiming your shots and bouncing on baddies to traverse many hand-crafted levels.