Fancy Solitaire
Known alternatively as Klondike, or Patience in some parts of the world, this game includes both Draw 1 and Draw 3 variations.
Are you a Solitaire master? Try out the Leaderboards and stats to see your global rank. Become the best player and the trophy is yours!