Fantasy Friends takes place in a gorgeous fantasy forest where anything is possible! With the help of Aurea, the magic fairy, you will care for 12 adorable new pet friends! Take care of them and make sure you give them all the love they need. If you do, your pets will grow up and play with you!
The more you care for them, keeping them happy and healthy, the more mana you will earn. Use your mana to get new creatures, buy them new clothes or even cooler toys to play with, and decorate the forest with incredible fun items!