Fantasy Tavern Sextet -Vol.2 Adventurer's Days-
The 2nd chapter of the harem love-comedy in a fantasy world tavern available now!
One day, several days after our protagonist the young cook in the back of an Akihabara maid cafe got transported to another world, our hero gets paid a visit by the lady knight Dahlia at Lupine's tavern.
Dahlia proclaims to the hero, "I want you to make me a woman," which leads to all kinds of misunderstandings with Lupine and Daisy, who have a barrage of questions!
After getting filled in on what she actually meant, it's revealed that Dahlia's aim is to defeat a monster who only preys on women. However, for Dahlia, who has only ever lived by the sword, femininity feels like an alien concept.
To help increase her feminine charms, Dahlia becomes a waitress at Lupine's Tavern, and her inexperience leads to all kinds of trouble with the guests!