The final chapter of the 3-part series!
Much time has passed since our hero, the chef at an Akihabara maid cafe, got transported to another world. One day, a lone girl storms into the tavern, crying, ""I'm here to inspect hostile activities!""
The girl in question is Anzu, the top-ranking maid from the maid cafe our hero used to work for in his home world. It is revealed that Anzu arrived to the other world after our hero, and has been working for the Stray Sheep's rival tavern. Following her unexpected arrival, Anzu and Lupine talk things out, which for some reason leads to Anzu starting work at the Stray Sheep?!
In the midst of this chaos surrounding our protagonist, Plumeria joins the fight for our hero's affections, escalating the girls' battle to win his heart even further!