Farewell North
In Farewell North you take on the unique role of a border collie restoring color to your human's world. Explore the hand-crafted, atmospheric islands inspired by the Scottish highlands and embark on a journey of companionship, trust and loss.
Solve puzzles based on perspective and coloring to reveal hidden objects and paths in the environment. Find the perfect vantage point to reveal the secrets of the islands.
Journey at your own pace, running through lush grassy fields, hiking steep cliffs, and canoeing the ocean between an open world chain of islands inspired by the Scottish archipelagos of St. Kilda and Orkney.