Fear or Evil : Nightmare Horror Scary Game Phobia 2023 Simulator Hunter Games
The action of the game begins once the main character wakes up in an unknown and mysterious place for him and is attacked by an unknown man. The character is confused because he does not remember everything that happened and does not understand what is happening to him now. He decides to go and check the rooms to analyze everything and remember what happened. He realizes that he is in a basement, and walking through all the rooms he is attacked by people with appearance mutations.
The game currently has 2 levels, each level is designed to be more difficult than the previous one and each has a different location and different mechanics to use. The game encourages you to explore the surroundings carefully,collect clues to aid your investigation and find evidence to expose the truth about what happened.
There are no mission markers or hint systems to help you on your journey. You will be forced to think, connect the dots and put things together, making you feel like a true investigator.