Feudal Alloy
Explore an unusual medieval world with a fish-controlled robot, Attu. Improve your combat techniques and skills by smashing many kinds of mechanical creatures in a beautiful hand-drawn world.
Attu is an ordinary farmer robot who lives in a small cottage in sunflower fields. He had been living a simple but pleasant life until a bunch of outlaws attacked the village, stole their oil supplies and burnt his house.