6 different stages and 2 game modes are provided to players to choose from.
Players take on the role of cute meme animals, and defeat all other animals through intense fighting.
Players can enjoy funny and decisive battles through the single-player or multiplayer mode!
In Fight of Animals: Arena, all 12 characters from Fight of Animals are provided for selection.
"Double jump" and "Dash" features have been added to make the battle more exciting!
In Nintendo Switch version, unique items such as pineapple, xiao long bao, and harisen have been added!
Players can choose from 6 different themed stages, each with 10 variations of environment and traps.
Environments include swamps that slow you down, icebergs that make you slide around, or even bushes you can hide in to sneak on your opponents!
Defeat all other strong "animals" to obtain the honorable title: The King of Animals!