Fin and the Ancient Mystery
Fin must unravel the mysteries of the Clan and find hidden crystal artifacts to protect the world from the ancient Destroyer.
The hero will face everything - from tragedy and betrayal to new friends and an incredible adventure! Fin cannot tell his friends and his foes apart until he meets them himself.
This 2D adventure game will give you a chance both to brandish a sword and put your brain to good use. Not only will you have to fight for dear life, but also solve entertaining puzzles to stay alive!