Final Light, The Prison
Governments and institutions manipulated by very powerful men. They have created perverse constructions for their services under the pseudonym Black Butterfly.
One of their terrifying secret buildings was Prison S-313, created in 1968 in a barren area unknown to mankind. Politicians, spies, inventors and anyone who may harm those who really control the world and who live in the shadows, were imprisoned and the rest disappeared. Darkness and incomprehension overcame them all, subjecting them to all kinds of barbarity.
Many prisoners and non-prisoners perished and their spirits remained trapped within its walls. This is now a ghost prison where everything that happened remains in the past. Our reckless and difficult mission will be to free these hateful spirits.