Find The Balance
Stones, boxes, bananas - whatever you can imagine. Place all the stuff to make a steady tower and have fun finding the balance. Think over, select and rotate elements, cut the line and drop objects gently.
Find the Balance is a puzzle like game joining an art of stone stacking with easy but challenging gameplay. One of the best physics games you've ever played that you can enjoy with a friend!