Fingun
In a horrible tragedy, the world has been invaded by giant anime girls and their henchmen, causing mayhem everywhere.
Fortunately, you’ve got the world’s most powerful weapon, “Fingun” ready to take care of the situation. Defeat these bountiful bosses by shooting at their weaknesses!
Shoot through 14 levels, in this hilarious new touch on an arcade classic favorite.