Maya and Devin are separated in a city on fire. In the year 1990, before cell phones or Internet. They’re on their own, wondering about the choices that brought them here, how they met, and what the future might hold.
Inspired by Information Society's song of the same name, Fire Tonight is a lighthearted but thoughtful walk through the story of a relationship. A story about believing in each other when the whole world tries to keep them apart.