Fire & Water
Fire & Water is a game where you use the power of fire and water in order to solve various puzzles. Both Water Girl and Fire boy are working together to solve a vast range of different, exciting puzzles all the time. Controlling the two characters is very simple, and you must help Fire boy avoid water, while Water girl needs to avoid fire.
There’s also black water that can kill both of them. You will need to use mirrors, elevators, wind machines, pulleys, black balls and a variety of other tools in order to complete these tasks. The faster you do that, the better it will be.