Procedurally generated Blazes
Respond to new fires in procedurally generated levels across forests, lavish hotels, trains and apartment blocks.
When Firegirl arrives on the scene, she only has a few minutes to save all the civilians caught in the blaze! Douse roaring flames, chop through obstacles and extinguish dastardly pyro-monsters, use your hose to boost your jumps and reach high places to rescue trapped survivors (and cats).