FishWitch Halloween
Grab your diving gear and join Beatrice, the guardian of the seven seas, in this enchanted underwater Halloween adventure. Enjoy addictive gameplay as you earn money to decorate a sanctuary with colorful fishes and awesome thematic ornaments. As your sanctuary progresses, you get diamonds with which you can buy cool power-ups to help you beat the levels. Match your way through the wonders of the marine life and explore a bewitching underwater world. Get hooked on FishWitch Halloween.