Over 180 kinds of fish! More than 70 types of fishing gear! 40 fishing locations! Explore various locations and see a lot of fish!
Catch a big one by changing your equipment to match the fish and setting! Fish that are caught are recorded in the “Fish Book”. Become an angling master!
Choose a play-style that suits you! Move the Joy-Con to reel in fish like a real angler or simply use the stick on the Joy-Con to catch fish!