Fishing Vacation
In Fishing Vacation, you and your friend are fishing away the weekend at their uncle’s old cabin, which seems to have been abandoned for some time… But it’s so darn close to the lake, you could cast your line right out the window and still hook a fish, I tell you what.
So make like a fisherman and get your bass on down to the lake! You’ll never know what you catch on your Fishing Vacation!