Five Nights at Freddy's: Help Wanted
FUN FUN PRIZES - Toys, Plushies, Bobbleheads, and candy candy candy! Earn super fun prizes you can play with at the interactive Prize Counter! Collect well hidden Faz-Tokens to unlock even more rare collectibles for more SUPER FUN FUN FUN.