Five Nights at Freddy's: Sister Location
Welcome to Circus Baby's Pizza World, where family fun and interactivity go beyond anything you've seen at those *other* pizza places! With cutting-edge animatronic entertainers that will knock your kids' socks off, as well as customized pizza catering, no party is complete without Circus Baby and the gang!
Now hiring: Late night technician. Must enjoy cramped spaces and be comfortable around active machinery. Not responsible for death or dismemberment.