Flipon
Mine flipoblocks by aligning them to make combos, survive the garbages tempest, solve puzzles and defeats the (cute) bad guys!
Join Kat and her crew of flipoblock miners in an epic quest in the Flipon solar system!
Embark your ship and visit 75+ differents levels though 5+ planets. But beware, each planet is owned by a powerful guardian and each level is a new challenge.