Flooded
The waters have risen to an alarming level, leaving merely a handful of places habitable. As a leader of a small group of survivors, you are tasked to extract resources in order to construct an ark and move to a safer location. But beware, as time passes, the waters are getting higher, reducing the available land at your disposal.