At 25, Florence Yeoh feels a little stuck. Her life is an endless routine of work, sleep, and spending too much time on social media. Then one day, she meets a cello player named Krish who changes everything about how she sees the world. Experience every beat of Florence and Krish’s relationship through a series of bespoke gameplay vignettes – from flirting to fighting, from helping each other grow to growing apart. Drawing inspiration from ‘slice of life’ graphic novels and webcomics, Florence is intimate, raw and personal.