Flower Shop: Winter In Fairbrook
Natalie has barely survived her first semester in college, and all she wants is a break.
However, her parents insist that she start acting like a responsible adult and get a job during her school's winter break. In no time at all, Natalie's roommate sets her up with a job, and she's shipped off to the town of Fairbrook for a mundane job in a flower shop. What's a poor, tired student to do?
Take control of Natalie as she spends winter in Fairbrook raising flowers, making friends, and maybe even finding love!