Fly TOGETHER!
The sequel to the award winning Conduct TOGETHER! takes players to the skies in a race against time to bring passengers safely to their destination by drawing flight paths and avoiding collisions in increasingly challenging action-puzzles.
Fly Solo or hand a Joy-Con to your friends and co-pilot through an expansive campaign. Complete contracts, upgrade your airport and collect a growing fleet of airplanes.