Food Delivery Battle
Are you worried about getting paid for your deliveries? Of course, you will be rewarded every time you complete a delivery. The secret to victory is to use the money to upgrade your bike and prepare for the next delivery.
The other deliverymen are powerful enemies. Even if you improve your bike, you will have a hard time as a rookie. But there is nothing to worry about. You can use items placed all over the city to hinder the other deliverymen.