Football Game
Tommy is the local high school football hero in the small town of East Bend, USA. It’s game night for the Purchase County Turbines and his sweetheart is waiting in the bleachers.
Inspired by classic 80s and 90s point and click adventures, get ready for a night you won’t forget in this twisted thriller. Navigate and explore the environment by interacting with objects, and inspecting them to solve puzzles in order to help Tommy find his sweetheart.