Football Killer
The other footballers, referees, bodyguards, or even supporters just waiting to make you suffer!
Show them that they aren’t wrong in this new arcade – puzzle game. In Football Killer cool different levels are waitings for you to play – you can show the strength of your ball shooting with the ability to kill enemies in one shot. But not the referee – he is untouchable… Clever guy… This logic game requires you not just brainless killing, but to make smart decisions.
If you like cool shooters we are glad – enemies are equipped with the whole arsenal, so shooting to people will be necessary – but there are no bullets, only your ball. This offline shooter contains explosive materials, trampolines, and many, much more obstacles.
If you are bored with killing people by your foot, you can also score a goal – in special game mode accuracy will be important, and later you will be glorified by the crowds!
Graphics and music will take you to a big football stadium! This will be the best football game!