NEW FOR THIS SEASON
Define the sort of boss you want to be with new Manager Principles. Experience the immersion of a dressing room with a better understanding of player personalities and how they’ve responded to your methods.
Take your side’s performances to the next level this season with enhanced Training. An enhanced interface delivers greater control, while new playing pathways for your youth prospects make it easier than ever to develop the next generations into world-class icons.
Make an impact at both ends of the pitch with an revamped Set Piece Creator. Utilise the expertise of the your backroom team to develop winning routines in every scenario.
Impact the future of your club with an overhauled feedback system when you're interacting with your club's hierarchy. Whether it’s a new stadium or a bigger transfer budget, you’ll benefit from being able to put your demands across clearer when you're pushing the board for more support.
Several more features, including improvements to opposition recruitment, the national pool and accessibility, are waiting for you to discover in every career. Full information is available on the Football Manager website.