Foretales
Foretales offers a unique take on the adventure genre, with a multitude of playstyles and story paths through which you can save the world… or bring about its end.
Set in the rich and strange world of the Harde Republic, unravel the mysteries of the Nymphants and discover the macabre plans of a nefarious Cult.
A terrible curse is ravaging the realm and the only one who can stop it is a small-time thief named Volepain.
The Weaver entrusted the instruments of creation to her children, the Nymphants.
The Weaver put in the hands of her children the fate of the world’s creation and stability. The instruments of creation have the power to create and destroy the many worlds of Foretales.
Discover the true goals of the Nymphants and the Cult or embrace the Maelstorm for eternity!
Foretales tells the story of a world doomed by a dark prophecy. With the clock ticking on the apocalypse, it’s up to you to decide how to use what little time is left.
If you want to find the path to salvation, you’ll need to decide what’s best for you and your companions!