There is an old legend in Mexico that on “Dia de los Muertos” the Day of the Dead, the gates of heaven will open and the souls of our loved ones can visit the land of the living. That’s where the story of Manuel and Maria begins.
An evil soul has kidnapped Maria. And now Manuel asks for your help to join him in this incredible adventure through the land of the dead after his beloved bride.
Journey through beautiful scenery, relaxing music and help funny characters to find their belongings. Prove your skills in this challenging solitaire game!