Forgotton Anne
Imagine a place where all that is lost and forgotten goes; old toys, letters, socks. The Forgotten Lands is a magical world inhabited by Forgotlings; living mislaid objects longing to be remembered.
Forgotton Anne is a seamless cinematic adventure with meaningful storytelling and light puzzle platforming. You are Anne, the enforcer who keeps order in the Forgotten Lands, as she sets out to squash a rebellion that might prevent her master, Bonku, and herself from returning to the human world...